Kväll..

Snark.. Nu äntligen är det kväll och man kan gå och lägga sig. Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg om dagen. Efter inlägget imorse så satt jag på skolan ett litet tag till sen tog jag bussen till Henke och tänkte att jag kunde överraska honom :) Han var dock vaken så han hörde när jag kom men ändå!
Iaf så var han så trött så han ville sova en halvtimme till och då la jag mig i sängen också i hopp om att jag kunde sova ett tag också.. Jaa om jag säger såhär.. Den där lilla halvtimmen vi hade tänkt sova blev helt plötsligt två timmar!! Båda blev jätte chockade så det var bara upp och hoppa!
Käkade frukost och sen bar det av till Fia och kolla på nå bilder som Henkes farsa har skickat från USA!
Men de var inte hemma så då drog vi förbi Danne och Cissi och drack kaffe och fikade där sen drog vi tillbaka till Fia för hon ringde och sa att hon hade kommit hem. Och efter det var det bara tillbaks till skolan för 14:10 började jag om!
hade styrketräning i 2 timmar sen tog jag bussen hem och väl hemma pluggade jag ett tag (faktiskt ambitiöst!) sen lekte/aktiverade jag Tore :) hade jäte kul med honom så lärde honom ett nytt trick också ;)!
Nä nu ska jag göra klart mina nudlar sen bär det av till sängen och sova tills Henke kommer, för man vaknar ju självklart varje gång, hihi :) God natt folket!
P.s. har tagit lite kort på en smoothie jag gjorde idag samt Tore så de kommer på bloggen lite senare!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0