Idrott

Sen förra inlägget har jag hunnit vara och luncha med Syster och mamma :) Det var trevligt ändå men alltid lika tråkigt att komma tillbaka till skolan!!

Nu har jag iaf haft idrott och sitter och ska göra nå NK a grejer om Östersjön men har inte riktigt ork för det idag.. :P hehe. men på idrotten blev det styrke igen och körde breda,rygg, biceps, triceps, mage, benpress och rygg =) Always so much fun!
Det är inte så tokigt att träna och må bra vettni :) Jag rekommenderar det verkligen, och inte bara gå ut och gå osv utan verkligen typ köra träningspass för det är sjukt kul när man kommit in i det och ser resultat ;D
Nä nu måste jag jobba!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0