Lördag ;D

Lördag sov vi otrooligt länge, sov till 12-13 :O men skönt var det och när vi just hade vaknat typ och låg  (man sträckte på sig ett tag innan man klev upp) då knackar det på sovrums fönstret och då stod Ulf och Anki utanför så då blev det stress :P Men vi käkade frukost medan de fikade :)

Sen drog vi till motorgården för att göra upp eld så det skulle bli varmt när vi skulle vara där.
Då kom mamma, pappa & Tore :) så då blev det fika igen med dem! Sen var mamma tvungen att fara till nå grejs med Torejobbet så då for de och lämnade Tore hos mig :) Blev glad då för det är så mysigt att ha med honom :)
Gick ut och gick med honom en sväng i Öjebyn :)
Sen drog vi iaf ut till motorgården och hjälptes åt tsm med att fixa det som skulle fixas på mustangen!
Det är alltid lika trevligt att hjälpas åt :)

Sen lagade vi mat ihop och la oss på soffan för att vänta på att mamma och pappa skulle komma och hämta Tore :(
När de hade farit så for vi till motorgården för att sätta tillbaka grejerna sen blev det stress hem och duscha!
Sen kom Emeliee ;> Och Ershammar! Så då blev det att dricka för han och Henke,  vi hade riktigt kul hemma hos Henke fy fan så kul det var! Vi fulade oss som sjutton alltså :P haha, men kul hade vi så det är det som räknas!
Sen när jag hade gjort mig klar så drog vi till stan med Emelie som chaufför (ni kan också läsa Emelies blogg, hon har också skrivit lite om den kvällen!) och det var skit kul! Körde runt i stan ett tag men det var inte så mkt folk så vi gav upp rätt fort sen så drog vi till Hortlax och sladda och jag säger bara en sak, SATAN så bra sladdar alltså!! ;d hehe!

men sen efter att ha varit och sladdat så gav vi upp där också och drog in till stan och jag kan säga såhär mkt, Anders hade en gång i tiden vinterdäck med dubbar, men det har han verkligen inte längre ;P!! Men väl inne i stan så hade det blivit lite mer folk så då blev det att köra lite mer där. Också skulle Emelie köpa cigg så då blev det att köpa det och då ringde Erik till Henke och bad honom skjutsa hem han och Sara och så blev det!
Sen hände inte så mkt mer, vi skjutsade hem Anders för han mådde inte så bra.. Sen vart det att fara till Henke och Emelie hon for direkt! Men jag och Henke gjorde strips (han somnade) och jag käkade strips 03:45 en lördag natt :P hehe. Sen blev det sängen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0