Onsdag 29/10

Onsdag:

Vaknade hos Henke, var väl ingen chock precis men var otroligt mysigt! Det kändes som att dagen bara flög förbi för det var så skönt att äntligen få vara ledig ett lite längre tag. KOmmer dock inte ihåg vad jag gjorde under dagen men på kvällen blev det iaf att vara med Emelie igen, kom till hennes jobb innan hon hade hunnit sluta så då stog vi där och surrade medans hon stängde osv. Sen bar det av till stan en sväng för att kolla läget. Hände dock inte mkt där var några bilar ute som Emelies Audi kände så då brummade dom på ett bra tag sen kom en vit liten merca med en förare vid namn Nicke! Så då blev det lite surr där också innan vi gav oss och for förbi Tio till tolv för att köpa chips och dip, och kan bara meddela er som inte visste om detta om mig: Jag älskar chips och dip!
Iaf sen var det bara hem till Emelie och sätta igång en film i mörkret för det var ju nämligen strömavbrott i heeela Bersika och Hortlax!
Båda lyckades iaf somna innan typ halva filmen men det gjorde inte så mkt! Då var klockan ändå typ 1 så då ringde Henke och frågade vad vi gjorde (han väckte oss faktiskt;P) och han berätta att han hade skjutsa in en jobbarkompis till stan och var snart på väg att fara därifrån och lat som jag var frågade jag om han kunde komma och hämta mig för epan var sviin kall! Och det kunde han iaf. så då kom vi hem samtidigt vilket alltid har sin lilla charm över sig :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0