Fredag 31/10

Fredag:

Vaknade några gånger under natten pga att Tore gnällde lite osv. Men det gick faktiskt mkt bättre än vad jag trodde med tanke på att det var första gången hos Henke!
Steg upp kring 8 för att gå ut och rasta honom sen var det bara in igen och sova tills 10. Var skönt med lite sovmorgon men ändå inte att vi sov alldeles för länge!
Klädde typ bara på oss sen var det bara att fara iväg för då ringe Danne och frågade om Henke ville följa på Systemet och det ville han så då var det ju bara att fara! :) Medans de var inne på Systemet så passade jag på att gå in på Gina och kolla lite kläder osv. Slutade med att jag köpte en jätte fin klänning och en lite väska, på rea faktiskt! :)
Så blev nöjd med vårat halvtimmes besök på stan!
Efter att vi skjutsat hem Danne så for vi till Fia och hälsade på där ett tag sen blev det att vi for hem till mig och käkade middag och medans jag var ute med Tore ringde Danne och sa att vi var tvungna vara utklädda på festen som de skulle ha på kvällen, så då var det bara att börja leta nå kläder till det. Slutade iaf med att jag var en Cowgirl, hade typ en riktigt fin cowboy hatt, ett sheriff märke och några svarta stövlar till min mönstrade klänning som jag köpt samma dag!
Blev en enkel och bra outfit för kvällen!
Efter att jag fixa de grejerna for vi förbi Henkes farmor en sväng sen till brorsan för att leta utklädningskläder och accesoarer. Blev försenade så slutade med att vi fick stressa hem till Henke så att jag kunde kasta mig in i duschen och göra mig klar fort som attan!
Vi kom väl typ bara en 30-45 min sent men har ni någon gång hört uttrycket "Fint folk kommer alltid försent"? Vi skyllde iaf på det, haha!
Kvällen var riktigt trevlig iaf, var först hos Danne sen sprang vi över till Sjösa en sväng sen tillbaka till Danne och hör och häpna så sprang vi också till Sjösa en sväng till! Sen så for jag, Henke och Utter en sväng med bilen på stan och kollade läget där och medans vi gjorde det ringde Krille Segerstedt till Utter och frågade om han ville komma förbi hos Holm och det gjorde vi alla tre!
Där var det trevligt :) Krille har förändrats rätt ordentligt och det var väl på tiden att han hitta sig en ordentlig fjälla ;)
Linda heter hon iaf. [Det var en riktigt rolig pratstund med dig vännen :) ]
Sen började Utter bli så trött så då drog vi till Sjösa en sväng igen men då hade de flesta gått ut på krogen så då skjutsade de hem mig och Henke. Sen var det bara att kasta sig i sängen!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv :) D va en mycket trevlig kväll

2008-11-07 @ 07:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0