Fredag

Var på skolan hela dagen och fick tillbaka ett prov, fick alla rätt så var gode nöjd :D! Annars hände inte så mkt mer på skolan. Sen kom iaf Henke och hämtade mig på skolan och då for vi till Danne och Henke hjälpte honom att skruva lite i skotern i typ 45 min. Sen var vi tvungna att fara hem till Henke för att Fredde skulle komma och hämta oss och sedan skulle vi bege oss till Gråträsk och hälsa på Ulf och Anki men innan det så var jag tvungen att käka lite men sen for vi med snygg 123 kombin till Gråträsk, väl framme så var det bara att sätta sig vid ett dukat bord och äta spaghetti och kättfärssås :) var jätte gott faktiskt! Sen tog vi det bara lugnt ett tag innan vi gick ut och kollade på någon bil som Fredde skulle ha några delar ifrån, sen gick vi ner till någon sjö som ligger en bit från huset och när vi kommer ner går vi ut på isen (!!) var liivrädd och jag skojjar inte fy fan! Huvva, men som tur var så överlevde jag iaf! :)
När vi hade varit där ett tag så gick jag, Henke och Fredde upp till huset för de skulle plocka ihop delar till Fredde då. Och då passade jag på att gå in och värma mig för det var inte så varmt ute!
Efter ett tag kom Anki och då satt vi och prata i 1 timme kanske och det var trevligt!
Men när de var klara med att plocka delar kom de in och värmde sig lite sen var det bara att dra tillbaka till Piteå innan klockan hann bli så himlades sent.

Innan vi for hem till Henke för att hämta mina grejer och bilen, for vi alla tre förbi Henkes farmor för att hans lillebror Jonathan var där så då satt vi där ett tag och pratade (mest hans farmor) men ändå!
 När klockan började närma sig mkt så for vi vidare till Henke sen hem till mig och vi gick som och la oss direkt!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0