Foooore!

Här har ni en övning som jag gjorde med läraren, enjoy:
(bara så ni vet var vi i dramasalen och hade inga grejer utan låtsades bara ha t.ex. en klubba och en boll!
för det är det hela övningen går ut på)

"Alltså du, sluta lata dig nu och hjälp mig här" -jag
"Ah vadå. vad är det du vill göra nu då?" -Åsa
"jag ska försöka slå en hole-in-one på det där hålet där borta" -Jag
"Jaha, jo men jag kommer vänta då!" -Åsa
Ställer sig upp från att ha legat och "solat".
"Vilken klubba ska du ha då?" -Åsa
"ja jag kan ta den där lite större där"  -jag
"Jaa du menar,.. öhm, typ den här, öhm Järn nian!" -Åsa
"ja det var precis den jag menade!" -jag
Ställer mig i position för att slå iväg bollen och gör som Stefan Holm brukade göra innan han skulle starta
"Okej kom igen nu du klarar det här" -jag
pratade högt med mig själv
Höjer klubben för att slå iväg bollen men blir avbruten
"Men vänta vänta," -åsa
jag vänder mig om och tittar frågande på henne
"Vad är det?" -jag
"Vad händer om du inte klarar det ?" -Åsa
"jaa då måste vi komma hit senare."
"jaha okej.." -Åsa
Ställer mig i samma position igen.
Höjer klubban över huvudet och ropar
"
FOOOORE"
och svingar iväg bollen.
Vi her båda handen över ögonen för att speja efter bollen för att se vars den kom.
"Ser du den?" - Åsa
"Nää, gör du?" -jag
"Vi går och letar den och ser vars den kom!" -Åsa
Gick fram och kollade runt hålet men fanns ingen boll där.
"Ser du den?" -jag
"Nää," -Åsa
"vi går tillbaka en bit jag kanske inte fick den såhär långt.." -jag
Går tillbaka en bit men hittar ingen boll.

ja där här ni vår lilla "uppvisning", det var kul iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0