En helt vanlig uttröttande dag!

var mkt träning igår som vanligt! For även och fikade med Henke Café Humlan i Öjebyn!
Och det var trevligt och mysígt :)
Sen hände inte så himlades mkt igår, pluggade på styrke teorin och sedan gick jag och Tore ut och gick en sväng i skogen och passade på att gå förbi och hälsa på Farmor!
Vi var faktiskt där rätt länge och pratade :)
Sen gick vi hem och tog det lugnt sen följde han med mig till mitt rum och fick vara i sängen ett tag men sen fick han nå jäkla dampanfall så då åkte han in igen :P haha.
Och sen sov jag.. Henke ringde och väckte mig där kring 22-23 någon gång men jag var så jäkla väck i huvudet så det var inte ett långt telefonsamtal :P haha! Sen somnade jag om och nu är jag på skolan och väntar på min lärare!
NU ska jag försöka engagera mig..

och som Emelie brukar säga, Tjing!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0