"Diva dag"

Lördag så vaknade vi rätt sent allihop för att sedan ligga och dra oss herre gud länge!
Men det behöver man ibland också! Sen där kring typ 12 så steg vi upp iaf för vi tänkte att det kanske var dags för det ;P
Vi gick som ut och gick med Diva direkt för det hade ju gått ett tag sen hon var ut!
Så då gick vi runt kvarteren i Öjebyn sen gick vi till EFS (eller där det brukade vara iaf) och där släppte vi lös Diva så hon fick röra på sig =)
Här är lite bilder på henne =) och jag vet att det kunde vara bättre bilder men min kamera är inte så jädrans bra!










Kanske inte de bästa bilderna på henne heller men skyll på fotografen och/eller kameran!

Efter promenaden så skulel jag fara hem och baka lussebullar med familjen men det gick ju åt helvete för epan ville inte starta så fick snällt sätta i motorvärmaren och vänta i en timme innan jag tog mig hem. väl hemma blev det bara att börja baka direkt sen efter det fick man vila ett tag innan middagen :)
Kring 6 så kom Farmor och sedan Henke så då blev det mat! TACOS! :D
Efter den goda maten blev det att se filmen I spel och kärlek!
Jag somnade så vet inte om den var bra eller dålig :P haha!
Så det blev sängen efter det!

xoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

FINA BILDER! :) på den finaste hunden..

2008-11-28 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0