Vaarmt!

Kan tyvarr inte gora det jag alltid brukar gora varje dag! lagga in Quotation of the day.. im sorry men jag kan itne gor angt at att deras datorer inte ar sa bra!

idag har det varit bra vader! :) har varit soligt och kring 20-25 grader varmt! och soligt men sedan nar vi satte oss for att fika pa ett mysigt fik har pa Teneriffa sa borjade det att regna och det har vall som gjort det konstant nu.

Btw om ni vill mig ngt sa skriv en kommentar pa inlaggen sa svarar jag har ist for telefonen.. om ni skickar sms till mig sa svarar jag pa min blogg (eller skickar till eran hotmail!)
for det kostar 5 kr per sms och det kanns inte sa jatte vart det att sitta och skicka en massa God jul till alla!
jag ar ledsen men sa ar det..



Saknar min baabis! :( bara sa att ni vet.. han skulle stormtrivas har, jag lovar.. han skulle njuta av solen mer an vad vi skulle ;) Han ar for underbar!


Men som sagt det ar bara att skriva om ni undrar ngt eller om ni bara onskar en God Jul. For jag hoppas att ni alla har en riktigt bra jul och att ni fatt det ni onskat er!
Nu ska jag alldeles strax ga upp pa rummet igen for det andra lagar mat! (jag skulle kola vadret men det gick ju sa fort sa da tankte jag passar pa att skriva ett inlagg sa ni inte forsvinner ;) )


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0