trött!

Ja nu är vi hemma hos Emelie efter att ha varit och hälsat på hennes faster så Emelie fick känna på gravidmagen och bäbisen som sparkar så hårt ;) hehe!

Snart kommer Henke och hämtar mig, han slutade för typ 5-10 min sen så det dröjer väl inte så länge innan han kommer!
Ska bli skönt att få komma hem till honom och äta nuuudles ;> haha och sen duscha och sedan väntar bara sängen!
Har ju sovmorgon imorrn så får ju nästan sova lika länge som vanligt ;P haha
Dock känner jag att jag verkigen håller på att bli förkyld för jag nyser hela tiden och har börjat känna mig riktigt hängig! :( vil inte bli sjuk nu när det bara är typ 21 dagar kvar innan vi drar utomlands..


Jag och Emelie satt och disskuterade tatueringar idag och jag har kommit fram till att jag ska göra 3 tatueringar vad jag vet iaf.. De är fan bestämt från min sida nu!
:)
Allt för djuren ;)



Nä nu måste jag vara social :)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0