Träning och mormor

idag blev det att stiga upp kring 9.. missade att säga hej då till Björn men vi träffas nog nån mer gång :)
Det blev att titta på tv i soffan och mysa med min bäbis Tore tills pappa kom hem och då var det bara att fara till stan för att träna på Korpen, såg ut som ett slusk för er som ville veta men kände att det inte spelade någon roll alls :)
Efter det blev det att fara till mormor och hälsa på henne en sväng!
Var trevligt att träffa henne!
 

Sen blev det att hämta epan för att köra hem den till borgfors. Men som tur var fick jag sällskap av en trött hund som somnadei mitt knä och låg där hela vägen!

Nu har vi då kommit hem och har hunnit äta lite julmat som blev kvar sen igår!
Och nu blir det att titta på The Hills som jag inte hann se klart i lördags!
Vi får höras!
Kommer mest troligt ut ett inlägg imorgon innan vi far men det återstår att se!
Om inte så hörs vi när jag kommer hem den 30/12 :)
Ha en bra jul och hoppas ni får det ni önskar!
Vi hörs!


xoxo

Kommentarer
Postat av: henke

jag kommer att sakna er massor! hoppas ni får de jätte trevligt!:)puss!

2008-12-23 @ 01:19:29
Postat av: henke

jag kommer att sakna er massor! hoppas ni får de jätte trevligt!:)puss!

2008-12-23 @ 01:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0