Tomten är far till alla barnen

Igår blev det inte så  mkt gjort efter mitt blogginlägg.. Såg typ filmen som gick på Kanal5 och sedan for vi hela familjen och sparkade i en halvtimme typ :) Det var mysigt förutom att jag inte fick sparka pga höften så :(

Idag har jag bara hunnit vara på bio med handelsprogrammarna ;P och sett "tomten är far till alla barnen" den är ju som kul men samtidigt så har jag ju sett den femtio gånger typ :P
men men så är det ibland!
Efter det så blev det att fra hem till Henke och ligga och prata i sängen ett tag.. Nu har han då farit till en kompis =)
och snart ska jag fara hem.. Till Tore! :D
Nästa gång vi träffas är det sista gången före jag far utomlands!
Aja, nu ska jag spela lite kort..!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0