Today is the day

Jaa idag så far vi.. Känns jätte konstigt att lämna Tore eftersom han aldrig sovit borta utan någon av oss och nu ska vi vara borta i en hel vecka. Han är trots allt min älskade bäbis som jag inte klarar mig utan och det känns jobbigt att säga hej då till honom. Är rädd att han ska sluta äta osv.. Men det går nog bra, hoppas jag!!
Kommer då sakna honom nå kopiöst! :(
Kommer sakna alla jätte mkt men jag vet att de klarar sig utan mig :P

         


Älskade bäbis <3 <3

Aja, idag blir det iaf en lite jobbig dag.. ska träna lite här hemma för Korpen öppnade inte förän kl 11 och sista bussen gick kvart över 8 så-. inte så bra tajming!
men så är det ibland!
Jaja, vi hörs om en vecka!
Ha det så bra allihopa =) jag vet att jag ska försöka ha det iaf!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en trevlig vistelse utomlands och God Jul ;)

2008-12-23 @ 19:32:52
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0