Tisdagkväll

Igår kväll var jag med Emelie och vi käkade dip, morötter och gurka :) det var fasligt gott ska jag ta att tala om för er!
MM!
Sen for hon hem och då passade jag på att plugga lite på provet osv. Sen somnade jag i soffan, i sittande ställning med papprena i handen :P haha, då är man trött! Så då blev det sängen :) Henke ringde en sväng precis när jag gått och lagt mig i sängen men det var bara en snabbis. Sen somnade jag och jag vaknade inte förän typ 7 inatt :P haha. vaknade inte när han kom hem eller nå :P haha. jaja, kan bara konstatera att man är trött då!










xoxo

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, morötter, gurka och dip är så gott :D

2008-12-17 @ 12:47:54
URL: http://eme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0