Tårar rinnar i medlidande

jag försöker se hela filmen som jag länkade till igår.. Animal cruelty...
Det går inte, jag klarar inte av att se hela filmen hur mycket jag än försöker.. jag vill bara skrika rakt ut för att få folk att reagera på sånt här och försöka stoppa folk som gör sånt. Det är inte rätt.. Ett djur ska itne bli flådd LEVANDE, förstår ni.. De lever, såg nyss ett djur som hängde upp coh ner när de skar han/hon i tassen och bara började slita av skinnet med pälsen och det går itne speciellt fort heller.. och efteråt så ser man djuret ligga levande, den rör sig med det enda pälsen kvar runt ögonen några enstaka tussar. Där slutade jag att se..

Det är de här mitt UF företag handlar om. jag vill få folk att förstå att djur behndlas inte bra runt om i världen men även i Sverige, i vårat hemland, hur kan någon låta det fortsätta?!
Försök göra skillnad! Hjälp djuren!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0