Sov morgon Guldlock!

Idag fick jag sovmorgon =) Välbehöveligt var det de kan jag lova!
Har sovit med inbakade flätor inatt så hela mitt hår var lockigt på morgon, det är så skönt att bara släppa ut det och dra lite hårspray över håret också är du klar för dagen! Finns det nå lindrigare?
Annars så har inte så mycket hänt.. Har suttit med Samhällskunskap där vi jobbar med brott och Straff. Sen Svenska B där vi skriver om vår språkhistoria, typ namn och ort men även hur vi pratar till olika personer osv..
Äh, nog om det nu =)

Ikväll blir det nog smink party hos Emelie, vilket jag tror kommer bli trevligt. Ska dock sola innan jag far dit för jag måste verkligen börja vänja huden vid sol dock är det ju fejk sol men ni fattar vad jag menar ;)
Ska bli skönt att få ligga där i värmen för att bara få må gott!

Nä vi ni vad! Nu ska jag försöka ta mig mod att gå ner och äta av maten som är idag.. (får se hur det går!)

Min bääbis <3


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0