Sol, sol, strålande sol!

igår blev att sola efter skolarbetet som jag, btw lämnade in för typ 15 minuter sen ;P
Det var otroligt skönt att få ligga där och bara må gott. Om ni undrar varför jag solar när jag ändå ska utomlands snart så beror det på att min hud är så känslig så jag måste börja lite före och vänja huden vid värme och "sol" (den kännde ju ingen skillnad på fejkad sol och riktig sol, nästan iaf)
Skönt var det iaf :)
och trött är jag idag för igår blev det mycket skolarbete!
Nu måste jag rusa till lektionen, ha det bra!

 
kommer sakna honom nå så sjukt medan vi är utomlands :(

xoxo

Kommentarer
Postat av: sy

Du vet väl att brunheten man får i solarium inte skyddar huden mot strålningen, be careful.

2008-12-13 @ 17:19:14
URL: http://emiliaflindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0