Skoljobb för hela slanten..

Lucia firandet gick bra de var så söta båda två =) kommer nog bilder nästa vecka (har nämligen inte tid idag eftersom jag har ett skolarbete som ska in imorrn! :/)
Annars så har vi varit och handlat och sedan följde jag med bror och hans tjej på stan och kollade på en dator medans de kollade på nå till tv:n!
ÅH jag kan lova att jag är sugen på en bärbar dator nu. Kan verkligen inte sluta tjata om det men det beror på att jag vill ha en dator som jag kan ha med mig och sitta och göra skoljobb på (framförallt) sen när man blogga vill jag ju även kunna ladda upp bilder hela tiden vilket jag inte kan när jag skriver bloggen på datorerna på skolan också :( aja, det får bli efter nyår då jag fått lite pengar =) LÄNGTAR!

12 dagar kvar till utomlands...

NU blir det skolarbete! måste ju bli klar idag...


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0