Skola och sola

Igår kväll blev det massa plugg på Brott och straf.. har gjort klart alla uppgifter och frågor nu så det är bara att läsa till imorgon! har provet första lektionen dessutom :/ men men, finns inte så mkt att göra åt det!
medan jag pluggade igår så passade mamma och pappa på att gå ut och gå "lill" rundan som brukar ta typ 40-50 minuter. de for kring 18 och där kring 19:45 började jag ju som fundera på vars de hade tagit vägen! :P
Då hade de gått upp till Sikfors och hälsa på några kompisar till de..
Så då passade jag och Tore på att mysa efter att jag gjort klart skolarbetet!
Mysigt som alltid :) Men han ville inte riktigt mysa så länge men ändå ;>



Vi myste i soffan :) (Hemma hos mig inte Henke!)

Nä nu blir det att kolla runt på internet och tänka på datorn jag vill ha :(
Ha det bra!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0