Siam Park

Oh fun fun fun!
idag har varit en riktigt rolig dag. vi har varit pa Siam Park The water kingdom pa 185 kvadratmeter! och med tolv olika akattraktioner! Sjalvklart provade jag och Emilia allihop. Vissa akte vi aven 2 ggr.
Vi kom dit kring typ tio och sen har vi nyss kommit hem darifran. jag och Emilia har bara hunnit duscha och nu sitter vi har vid datorerna! Men jag kan lova att vi har haft en riktigt rolig dag for vissa var sana som man aldrig har provat forut. Alltsa det har aldrig varit liknande! akte dessutom en som hette "tower of Power" Som ni ska fa se bilder pa sen (den var stor) men anda inte sa speciell.. Men det spelar ingen roll for jag tordes ;) hehe.
men de mesta av akattraktionerna var med uppblasbara ringar som sjalvklart redan var det, men skoj var det for forst akte jag och Emilia med varandra i en tva ring tog det lite chill dar i borjan. Sen var det bara att kora pa jarnet alltsa!
de var riktigt roliga iaf det kan jag loova!

Nu ska jag sluta tjata om hur kul det var :P haha. Men iaf sa kommer det bilder pa det sen!

Saknar er allihopa massor! kraaam!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0