Shopping failed

jaa.. Shopping var det igar.. Jag misslyckades totalt.. Finns javlat ingenting att kopa har forutom billigt javla skit och vem vill ha det?!
Har hittat en grej men hur kul var den liksom? Jag hittar ingenting at mig sjalv sa det blir nog en billig semester for min del. Egentligen gor det ingenting for da har jag bara mer pengar kvar till dator och julklapp till henke (med kvalité!)
Sa det blir att kopa det i Sverige ist!
Om ingen vill ha en Ipod 8 gb for typ 450:- :P haha!
Tragiskt tragiskt.. For jag kanner mig riktigt trakig som inte kommer med nagonting hem.. Men samtidigt vill jag inte kopa en liten nyckelring till alla och tro att de inte ska bli besvikna och tycka jag ar dum i huvudet liksom ;P
Na jag kor hellre pa nagonting bra eller ingenting alls! Det funkar bast!

Dagarna kanns relativt langa anda for man gar pa stan lite sen blir det att lasa och sola lite sen gar man igen sen hem och duschar eller nagot liknande sen blir det att gora sig klar for kvallen (om man inte tar sig en liten powernap forst!) och sedan ar det middag och da sitter vi i sakert 11/2-2 timmar coh sedan gar man lite till och sen stannar vi pa nagot annat stalle och mamma och pappa tar sig kaffe typ och jag glass och Emilia nagat att dricka typ ;P hehe, ratt skont anda!

nu ska jag check runt pa internet lite grann sen blir det hem och duscha eftersom jag och syster har tranat for tredje gangen under varan semester och den sista blev idag for 20 min sen sa da blir det duscha och sedan lasa och sola!
Och ni dar hemma behover inte vara orolig for jag har inte blivit brun :P Solen verkar ratt svag sa har tids...


xoxo

Kommentarer
Postat av: fredde

om du hitta en ny ipod 8 gig för 500 spänn köp den då :D

2008-12-29 @ 01:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0