Puuh!

Nu kan jag äntligen pusta ut!
är klar med det största arbetet under den här terminen :) Sköönt som fan alltså!
Blev totalt 15 sidor :P haha, mycket text =) Men är nöjd med det också coh det är inte så ofta som jag är det! Men däremot så var jag tvungen att skriva till en grej idag så får se vad betyget hamnar på nu när jag lagt till det som saknades :)
(läängtar att få veta!)
För mig existerar bara ett betyg de andra spelar ingen roll för mig :P Tragiskt men sant. tycker det bara borde finnas det och IG :P haha, så det blir en sport vettni ;) HAHA

jaa, men nu är det då snart lunch =) Ska bli gott att få i sig nå mat.. Känner mig utsvulten :S
men men, det ordnar sig!
Ikväll blire plugg iaf.


Det går inte att sluta tänka på datorn.. Helt sinnessjukt vad jag vill ha en sån dator+dataväska+mus!!!!!!
Mitt liv skulle vara så mycket enklare med den :)
Längtar längtar längtar tills jag får den! <3
vita och svarta

Nä nu måste jag skärpa mig... :$



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0