Prov Brott och Straff

Steg upp typ 7:30 för att plugga lite till så satt i en dryg halvtimme och pluggade =) Sen gick jag och la mig till 8:50 då ajg steg upp, klädde mig och sminkade sen var det bara säga hej då till Henke som halvsov ;P sen rusa ut till epan och starta den 9:08! Exakt ;P haha.
kom till skolan 9:25 men hade problem att hitta en parkeringsplats på det här stället.. Folk måste lära sig att parkera bättre.. Sen hade jag prov till kl 11! Satt alltså i 1½ timme och skrev prov :P haha men det kändes då bra iaf =)


Sen for jag till mammas jobb en sväng istället för att sitta på skolan till kl 12 och inte göra någonting!
sen har jag bara hunnit ha mentorstid där vår vikarie Jonas Carlsson bjöd oss på julmust, kaffe, the, skumtomtar, pepparkakor och saffransbullar :) Snäll tuav honom! Riktigt snällt faktiskt!
nu väntar jag bara på att dansföreställningen som vi ska se kl 13 ska börja..


ledig imorrn!! :)
6 dagar kvar innan vi lämnar Sverige!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0