Outbroad :) Feliz navidad!

Now we are outbroad and its wonderful here! We have had around 20 degrees today :) really nice weather!
We love it here but i miss my lillte baby and Henke! (you too emelie!!)


hehe, ville bara skriva lite pa engelska for en gangs skull!
det ar ju inte sa ofta man kan gora det, for det skulle ju bara se puckat ut om man gjorde det hemma i Sverige!
Men nog om det,
vi har det jatte bra har! Trivs riktigt bra, kunde ha varit varmare men sa lange det inte regnar (vilket det tydligen ska gora imorgon) sa ar det ju positivt. Bilder kommer komma upp nar jag ar hemma for det gar inte att ladda upp nar vi ar har.. Sitter pa hotellets datorer dar det kostar €2 att sitta vid datorn i tjugo minuter sa..

Flygresan var lite jobbig, hon som satt bredvid mig hon var jatte akradd! (mamma, pappa, Emilia satt med varandra sen var det gangen och sa satt jag bredvid Emilia och en tva pa min andra sida. iaf sa var hon jatte akradd sa hon kastade sig typ i stolen varje gang vi landade eller svangde i luften, vilket var lite jobbigt, men men det ar inte sa mkt att gora at saken!
Vi har ett ratt sa trevligt hotell rum iaf.. Jag och Syster sover ju i en baddsoffa men det gor ju ingenting for de ar ratt sa skona!


Idag, julafton, har varit en riktig spanar dag och det har varit trevligt. har varit pa en liten trevlig pub och aven gatt strandpromenaden som ar en bit fran varat hotell!
Annars har det inte hant sa mkt, mamma och emilia har klippt sig hos en manlig frisor ;) hehe det ar inte sa ofta man ser det faktiskt!
De vart da nojda. mest mamma iaf!

Jag och syster har aven hunnit ga en powerwalk till ett gym som vi hittade efter strandpromenaden sa dar korde vi ett riktigt hart traningspass! fett nice alltsa! riktigt kul att trana med syster for hon peppar en sa mkt!

Middagen blev pa ett riktigt mysigt stalle med suverana upplagg! Oh my god jag kommer lagga upp bilder sen. Men det var riktigt trevligt och trevlig personal vilket alltid ar uppskattat!

Nu har vi som bara kommit tillbaka fran en promenad som vi gjorde efter middagen, blir vall mest att sitta pa hotellrummet och sedan ga och lagga sig!

Btw har heter GB Frigo har pa kanarieoarna!

Saknar Tore sjukt mkt och jag hoppas han skoter sig bra hemma hos er (bror med familj) jag tanker pa honom hela tiden, nastan! 6 dagar kvar innan vi kommer hem, kan meddela att vi ar inte avundsjuka pa erat vader.. -18.. haha.
Vi far horas! Skriver nog imorgon ocksa!
ha en fortsatt trevlig jul! Feliz navidad!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0