Nimbus värld och skeppet

igår blev det att äta ute med Elias som vi var barnvakt åt.. Vi åt på Arbaillo :) Gott som vanligt!
Efter det blev det en sväng till nimbus värld och skeppet och jag kan lova er att det var sviiiinigt kul där! OH ja!
Fi fan :)
Efter att ha varit där och lekt och även spelat lite airhockey samt minigolf så drog vi hem till Nisse och dom för att spela lite tv-spel sen se "Ensam hemma 2" haha, de filmerna är bra ;)
Jag lyckades iaf somna där kring 23-24 någon gång coh då började Henke och Elias rita och då vaknade jag efter ett tag och då blev jag satt att rita en Mustang Shelby 500 vilket inte var ett lätt jobb.... :P

Sen blev det bara att fara till Erik och säga hej en sväng sen hem coh sooova!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0