Luciavaka

Igårkväll blev det att fara och handla så fort jag kom till Emelie. For på Coop och sedan efter det for vi och träffade några kompisar till mig från Sikfors. Skulle bara kolla till de små glinen! ;) haha Efter det blev det att fara till Emelie igen och göra sig klar för kvällen sen kring 23-23:30 så for vi till Anders för att kolla vd det var för kul där! Var typ bara han, Henke, Stina och Danne.. Några nya människor Stina och Danne. Vi var då där till 00:40 typ sen drog vi in till stan och då gjorde jag en tabbe innan jag for från Anders.. FÖRLÅT! Men du gillar mig fortfarande va :)?

I stan var det typ dööött! Så då var vi där ett tag och träffade Conny, stod och pratade med honom sen beslutades det att vi skulle fara hem till honom så Henke skulle få se hur det ser ut hemma hos honom, han var den enda som inte sett lägenheten!, men påvägen dit på timmerleden så var det en plogbil som lämnat en "snökant" på ena filen så då vi skulle byta till ytterfilen så kommer det en 30-50 cm hög snökant så vi får breedställ och hela bilen lyfts typ upp eller nå :S det var helvetes obehagligt kan jag lova iaf! Så blev att fara och leta en del som lossnade från bilen, ingen fara med den men ändå!
Så då for vi in på Shell en sväng så Henke och Conny skulle äta eftersom att jag och Emelie käkade varsitt minimål på Max kring 2 typ. Nu var klockan typ 4-5 någonting.. Träffade några människor där sen bar det av till Emelie och slappa där ett tag innan vi for hem och sov.. Somnade väl kring 7 imorse typ :P haha! Ja men det är en dag på året som man ska vaka på och det är lucia så :)
Nu blir det The Hills avsnitt eftersom det är lördag och det betyder att de har kommit ut på hemsidan deras!
The Hills



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0