Los Christianos

jaa idag sa har vi varit pa en buffe dar det var Thai, kinesiskt och japanskt. gott sa inne helvete var det! Fick Sushi (for er som vet hur mkt jag gillar det sa fortsar ni min gladje) Efter det blev det en lang promenad genom Los Christianos och Las Americas, det ar da staderna vi bor i eller Los Christianos bor vi i men det ar ihopbyggt tsm. Det har varit trevligt ikvall. har gatt i lite butiker ocksa men ingenting som har blivit kopt an forutom handdukar sa :P

Sen har vi varit och sett varsta vatten uppvisning med vattenfontaner som spelade i takt till musik! Ratt haftigt faktiskt.. Sen blev det att vara pa en restaurang/bar som hette Los Angeles dar Emilia tog sig en drink och jag tog mig en alkhol fri sadan. :) och mamma en kaffe med tvist typ ;P och sedan pappa, ol, vad annars liksom ;P?

na nu blir det nog sangen horni! Ska upp lite tidigare imorgon for vi ska pa Europas STORSTA vattenland! Siam park. kommer bli roligt som fan!


ha det bra!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hello snygging !

kommer inte direkt på något specielt men om du hittar något som du känner att detta vill emelie ha så kan du ju köpa det ;)

och gärna nån limpa för cigg är väl väldigt biligt där va ? :)



Hoppas du har det underbart bra där borta och så hälsar du med dig !

PUSSSSSKRAAAAAAM !!!!

2008-12-26 @ 01:37:59
URL: http://emselii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0