Hemmadag med Tore :)

idag blev inte någon riktig sovmorgon för min del för Tore kom ut i mitt rum och attackerade mig ;P
Så då blev det bara att stiga upp för min del!
Då passade jag på (medan Tore la sig och sov inne på soffan!) att spela patians, vet inte hur det stavas menmen, och satt med det typ lite över en timme!
Sen var det bara ut och städa i mitt rum som såg ut som att Achmed the dead terrorist har varit där och självmordsbomba.. Gick då rätt bra och fort att städa sedan var det bara in och hopp i duschen, göra sig iordning för att sedan fara till stan med Tore och pappa. Pappa släppte av mig och Tore på stan så vi gick där i typ 45-60 min. =) Det var rätt mysigt förutom att han blev alldeles sandig/grusig/blöt under magen så vi var tvungna att gå in på Djurmagasinet och låna duschen där för annars skulle han kunna få en massa skavsår :( vilket inte är bra!
Sen var det bara att gå till Coop och börja handla mat och sedan bege sig hemåt! =)
Nu har jag hunnit spela kort ett tag och även busat lite med min älskade Tore =) Tränade också lite tricks ;) Kommer nog någon film på några utav de snart!
Och nu har älskade syster kommit!!! <3

Du har varit riktigt riktigt efterlängtad fastän jag inte hört av mig så mkt.. Känns lite konstigt att prata i telefon när man är så van vid att prata öga mot öga som man gjort de närmast 16 åren.. Älskar dig massor! :) Vi ska äga påTeneriffa!
hihi..








Nu ska jag spela kort och ta det lugnt ett tag sedan blir det att fara till Henke och sova där inatt =)
För er som sms:ar till mig så har jag inte gratis sms längre och har inte så mkt pengar kvar.. Ska räcka en månad! Så ni vet varför jag inte alltid svarar! Bättre att ni ringer då :)



xoxo

Kommentarer
Postat av: syster

Vad gullig du är! Klart vi ska äga!

2008-12-20 @ 13:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0