Harry Potter och skotern från helvetet

jaa dagen började emd att jag steg upp och gick in i huset för att göra mig frukost och se filmen "Harry potter och fången från Azkaban" Den är relativt bra faktiskt men nästan suger när den är dubbad =/ Men men inte mer med det..´
Efter det så skulle jag, syrrans kille Björn, pappa och Henke fara ut med skotrarna. pappa och Björn skulle ta Skidoo Legend 800 (våran ny skoter) och jag och henke skulle låna min farbrors skoter (min gamla) och köra den. jag och pappa for och hämtade Et:n ;) och for hem och hämtade de andra två. Vi far iväg och när vi ska fara ut på ängarna som är på baksidan av gården så gasade jag till lite och då ryckte den till ordentligt och sen stod vi stilla. Så det var någon kedja som gick sönder som gjorde att den slutade driva helt enkelt :P haha!


(Så ser vår skoter ut ;P inte den som gick sönder! Det här är Legenden!)

Så kan det gå.
men då turades vi bara om att köra, först pappa och björn sen jag och henke :) och nu har vi precis kommit tillbaka och jag funderar på att gå och duscha för mitt hår ser verkligen förjävligt ut :S
Vi hörs senare eller imorgon!
Nu är det snart dags för lilla julafton! :)
Den enda för Familjen Lindberg i år :) För julafton firar vi UTOMLANDS!!!
hehe :)


xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

otroligt söt verkligen! :) Ha en riktigt riktigt god jul på dig! :) Ge tore en stor julpuss från mig också :)

2008-12-21 @ 14:36:13
URL: http://johannaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0