En slagen hjälte..

Idag har jag en lite små dålig dag faktiskt.. Känner mig riktigt trött och sliten!! :( Nu på morgon så har jag, precis som alla andra måndagar, haft styrke träning.. Gick väl hyffsat. Tog 45 kg i bänk idag ;D hehe. ska prova på 47.5 kg =) Känner mig lite små biff ;) HAHA. men ni som tycker det är lite,  prova själv och se att det inte är så enkelt som det ser ut!!! :P

jaa, idag blir det väl annars bara att ta det lugnt.. Ska plugga på Brott och Straff eftersom jag har prov på det på onsdag och lilla jag har knappt kollat igenom svaren osv.. Är inte ens klar med alla. Känns inte så vidare bra..
Annars blir det bara att sola tror jag =)!!! och vara med bääbis!

NU ska jag gå och träffa Emelie för hon har kommit hit en sväng och ska säga hej :)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0