Djupviken

Ikväll blev det att vara hos brorsan och Jennie ett tag medan pappa är på hockey! Kände inte för att sitta hemma ikväll också och sen då vara ledig imorgon och vara hemma! :) men det blir nog bra hur som haver.

Har dock haft sista lektionen för 2008 idag :) Eftersom jag är ledig imorgon och på fredag så ska vi bara på bio sen slutar vi för detta år ;D Skööönt! En hel termin är avklarad nu är det bara 3 kvar ;D Och snart är det sommar (okej jag vet att jag är ute i riktigt god tid) ÅÅH men jag längtar till solen och värmen, ska ju utomlands om 6 dagar men ändå! Efter det vill jag bara ha körkort för att sedan få köra massa bilar till sommaren och sola och jaa ni fattar :)
NU ska jag gå och titta på tv och även hålla koll på min Tore som är vild som vanligt!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

I sommar ska vi ha kul ;)

2008-12-18 @ 19:49:35
URL: http://emselii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0