Dator, dator, dator..

Jaa nu är det mycket data snack både hemma och med kompisar.. Men ajg kan lova att jag längtar nå kopiöst mycket tills ajg får en egen bärbar dator!
jag víll ju inte ha en 17" dator för det första så är de för tunga och sen är de rätt stora så det blir jobbigt att ta med sig dem.. Så för mig blir det nog en 10"-13" absolut inge större än 13" =) Det är de mest pratiska för mig (:
Så nog längtar jag mycket tills jag får en egen !!!!
Är inne i det där nu för pratade med Fredrik nyss och han är ett datasnille så fick veta bra saker!
Nu ska jag bara sitta vid datorn i 40 minuter till.. tills min lektion börjar blir det alltså..
























xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0