11:13

Ja nu på morgon så har jag haft branch- och produktkunskap och arbetet som jag håller på med där är snart klaart :) Yeah! Ska bli såå skönt att få lämna in det eftersom vi jobbat med det sen skolan började så lite less är man..
Annars har det inte hänt så mycket idag, har mest suttit och funderat på vad jag vill ha ;P vilket är en hel del har jag märkt :P aja,
Ikväll blir det en sån där lugn och skön hemma kväll, kanske med lite nagelfix? den som lever får se!
Skulle iaf behöva det för mina naglar ser förjävliga ut just nu om jag ska vara ärlig!
Annars blir det att vara med min Bäbis TT (terrorist Tore) ;) haha, för jag saknar min bäbis otroooligt mycket, det kan jag lova! har ju för guds skull inte sett honom sen i söndags :S det är skamligt av mig!!!!!!! Fy skäms..

 
Älskade TT


Nu blir det att sitta och kolla runt på internet osv. fördriva tiden tills jag börjar om...

"Skit i vad andra säger, gör som du vill"

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0