Taxklubben 04:27

Söndag var en lugn dag som började med Lipstick jungle avsnitt.. Och sedan blev det att ta epan för första gången sen 22 december för att ta mig till Övre Norrlands Tax klubb och årsmötet.. Var där i typ 3-4 timmar.. Lite jobbigt var det väl men nu sitter jag i styrelsen som en ledamöte.. Intressant så vi får se vars det bär mig..
Väl hemma blev det typ bara att äta innan vi skulle bege oss till Grans för att träna. Tore skötte sig ändå bra. Dock blir han lite stressad när det är andra hundar och nya ställen så det var nyttigt för oss båda att han  fick träna sånt. Vi gick typ bara runt ridhuset och tränade sitt men det var nog nog jobbigt som det var.. Sen var vi väl hemma strax efter 20och då blev det bara att vänta tills Beck började.. Såg 1 timme sen gick jag ut och la mig, somnade typ efter 50 min så strax före 23, sen vaknade jag pigg som en lärka 01:12 och varit vaken sen dess.. Lipstick jungle avsnitten bara avlöser varandra..

Känns som att idag kommer bli en väldigt låång och tröttsam dag.. Kommer väl säkert total däcka när jag kommer hem eller så kommer jag sova lika mycket som inatt.. alltså typ 2 timmar.. Fantastiskt..
Nä nu ska jag forsätta med det här avsnittet och sedan se nästa och nästa och nästa tills klockan är typ 6 för då ska jag stiga upp för imorgon är det skola igen....



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0