Chockartad upplevelse

idag på jobbet hände en helt otroligt obehaglig grej. jag står och pratar med en av stammisarna på Shell medan jag håller på att göra en korv åt honom, chefen står och pratar med några polare vid dörren och sedan hör jag någon utav de skrika
"DET BRINNER I BILEN!!!"
De rusar ut och även han jag ska servera korven åt eftersom det är hans bil.
De försökte putta bort den från pumparna eftersom den oturligt nog stod mitt bland bensin och diesel pumparna i paniken försöker de få bort den där ifrån och sedan kommer även jag och försöker hjälpa till och putta sedan hämtar någon en brandsläckare och när han kommer tillbaka så börjar det ramla lågor från bilen under motorn. PANIK kan jag meddela var mina känslor då. :S Tillslut efter att ha puttat in den i en stolpe pga all rök så fick vi bort den från pumparna och in i en snödriva. Sedan rusar jag in och tar kassan, på order av chefen, och jag kan meddela det att efter att ha trott att hela stället ska explodera och ta en jäkligt stor yta med sig så är man väääldigt skakis och sedan försöka le och se ut som att allt är som vanligt. Är ingen lätt match! :S :P
men det ordnade sig iaf, fick dock lite ont i halsen när jag stod bakom bilen och det rök som fasiken så andades jag ju in det och de kanske inte är det bästa när man har astma!!
Det ordnade sig ju så ingen fara :)
Nu ska jag göra några kurser på internet :) Shell kurser så jag blir en bättre försäljare!!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0